نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار
bce91c62-f88e-4b86-9d7f-4977bf9bbbdb_دموی-نت--آهنگ-سولئارس-Solea04.jpg
5 از 5 امتیاز

نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار

نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار نام :

نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار

نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار نام آهنگساز : محلی اسپانیایی
نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار تنظیم : علی رضا یزدانی
نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار سطح : متوسط
نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار ساز :

گیتار

قیمت : 50,000 تومان
5 از 5 امتیاز
این محصول را بخرید و امتیاز دهید
ویدئو آموزشی نوع فایل :

.pdf

سطح : متوسط
نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار حجم : 2/7 مگا بایت
نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار ساز :

گیتار

نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار

فروش توسط :

alireza yazdani

نام آهنگساز :

محلی اسپانیایی

تنظیم :

علی رضا یزدانی

نت موسیقیمشخصات نت
ساز :

گیتار

سطح : متوسط
تعداد صفحات : 3
قیمت نت : 50,000 تومان
حجم نت : 2/7 مگا بایت
نوع فایل نت : .pdf
مشخصات ویدئو
جهت تهیه ویدئو های آموزشی
به وب سایت نت دو مراجعه کنید
کد تخفیف مشتریان نت دونی
کد تخفیف : notdoni
ورود به وب سایت نت دو

نت و تبلچر آهنگ سولئارس Solea04 برای گیتار

یک قطعه اسپانیایی برای گیتار

نت نویسی علیرضا یزدانی

وجوه تفاوت و تمایز میان این شیوه گیتار نوازی اسپانیایی با شیوه نوازندگی گیتار کلاسیک آنقدر زیادند که شاید مشترکات آنان به چشم نیایند . در اوایل شکل گیری فلامنکو ، فلسفه به وجود آمدن این ( شیوه گیتار نوازی ) همراهی با آواز های محلی مناطقی خاص بود . بعدها این شیوه گیتار نوازی تحت تاثیر عوامل فراوانی قرار گرفت که این عوامل فلامنکو را تبدیل به عصاره ای از انواع و اقسام موسیقی های مختلف نمود ( من جمله موسیقی های کولی ، عربی ، موری ، آفریقایی ، اسلامی ، و . . . . . . .) که نظیر این ترکیب در هیچ نوع موسیقی دیگری یافت نمی شود . اما بیشتر تاثیر را در تکامل بنیادین فلامنکو ، موسیقی اسلامی داشته است و شباهت های اساسی بسیاری در میان مفاهیم و تکنیک های این دو نوع موسیقی وجود دارد .

اما بسیاری از تاریخ شناسان فلامنکو ، اصالت فلامنکو را همراهی با آوازهای کولی ها می پندارند که این آوازها روایتگر دردها ، شکنجه های روحی و جسمی ، آرزو، امید ، نفرت ، شادی ، ماتم این مردم سرگردان و رنج کشیده بودند.

جالب هست که بدانید در یک مقایسه عمومی می توان شباهت ساختاری اساسی را میان فلامنکو و موسیقی سنتی ایران پیدا نمود :

1-     سرشار بودن از احساس و عرفان و نیز درونی بودن مفاهیم .

2-     وجود عنصری به نام آواز بعنوان محور اصلی .

3-     خود جوش بودن و وابستگی به داهه نوازی .

4-     شیوه آموزش سینه به سینه و نسل به نسل .

5-     عدم وابستگی به نت نویسی و نیز غیرقابل انتقال بودن احساس و حالات آهنگها بطور کامل به زبان نت .

6-     جای نگرفتن برخی از ریتمها و گام ها در الگو ههای بین الملل میزان و گام .

7-     وجود تقسیم بندی های به نام توکه که در فلامنکو کاربردی تقریبا نظیر دستگاها و مقامات موسیقی ستنی ایران دارند.

علاوه بر موارد یاد شده خط سیر تحولات و تغییرات اجرایی و ساختاری این دو نوع موسیقی سنتی هم تقریبا مشابه هم می باشند . یعنی اختلاف نظرهایی مشابه آنچه که در سالهای اخیر بر سر استقلال اجرایی موسیقی سازی ( بی کلام ) از ردیف آوازی و نیز به کاربری تکنیک ها ، تنظیمات ، ارکستراسیون و هارمونی مدرن در موسیقی سنتی در میان استید سنتی ایران وجود داشته است ، در میان اساتید صاحب نظر هم به چشم می خورد. بسیاری از این اساتید مخالف آنند که در گیتار فلامنکو بعنوان ساز ارکستر و تکنواز ( بدون آواز ) و یاحتی ساز کنسرت دهنده استفاده شود و این کار را مسخ نمودن هویت و اصالت کاربری این ساز می دانند .

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

      
نظر
نظر
نظر
آزرمگان 1400/03/09

سلام روز بخیر استاد گیتار تمام زندگی من تشکر

کامشاد 1400/03/16

استاد سلام پیشنهاد میکنم بخرید لطفتان پایدار

شروین 1400/03/24

سلام خوب هستی داشت گیتار یادم میرفت که سایت شما رو دیدم از وقتی‌که گذاشتید سپاس‌گزارم

دانو 1400/07/14

سلام خوب بود

مهرزاد 1400/07/21

درود خوب بود

مژده 1401/01/20

بسیار خوب بی نظیرررررررررر خجالتم دادید

زینا 1401/12/28

سلام وقت بخیر زینا هستم بد نیست عالی هم نیست لطفا از استاد علی رضا یزدانی بیشتر نت گیتار قرار بدید

مهین 1402/11/30

خوبید 🌹🌹 کارتان عالی بود.